Återinvigning

Välkommen till återinvigningen av denna blogg. Härmed klipper jag banden och hoppas att våra trogna läsare hittar tillbaka!
Vår nya hemsida med tillhörande blogg har ju inte riktigt funkat, av den anledning att vi helt enkelt inte uppdaterar. Jag kände mig ganska oinspirerad av sidans upplägg och bloggens placering och trivs mycket bättre med den här bloggen på blogg.se.

Vi ska försöka bli mer frekventa i vår uppdatering; nystart=nya tag!


Det har hänt mycket sedan sist, nästan för mycket för att återge i en kort text och därför tänkte jag bara lägga upp en liten bild på aussien Freja som är här på provdag idag och sedan uppdatera med färska nyheter allt eftersom!

/Yasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0