Bildbomb

Här är de senaste dagarnas skörd av bilder från min mobil! Det är ganska många liknande bilder, eftersom jag inte kunde bestämma mig vilka jag gillar mest!


Ruff är förväntansfull inför promenaden


Hasse kollar så jag är med, medan Svea har viktigare saker för sig


Hasse och Svea poserar fint


Hasse och Svea igen


Hasse och Sebastian träffas för första gången (film kommer också senare så håll utkik på bloggen!)


Stina, Molle och Chili


Denna bild på Molle blev en lyckträff, då jag brukar vara en mästare på att ta suddiga bilder


Molle


Vilda


Härlig galen bild på Vilda


Vilda solar


Tara


Vilda


Tara och Molle


Tara


Tara och Vilda


Den här bilden när Tara ber om godis är bland de sötaste jag någonsin sett och jag blir full i skratt bara vid tanken på den!


Tara och Molle


Tara och Vilda


Sebastian väller ut från dynan!

/Yasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0