Tara och Vilda

Få saker är så bedårande som att se Tara och Vilda tillsammans!
De är bästa kompisar och gör allt ihop.

På morgonen när Vilda kommer brukar Tara redan vara där. Då rusar Vilda förbi alla andra hundar och springer raka vägen fram till Tara, som står väntandes och viftar på svansen.

När det är dags för promenad brukar Vilda kolla så att Tara är med och ifall Tara ligger och sover (hon är döv och hör därför inte när man kommer in) brukar Vilda hoppa upp intill henne och väcka henne så att hon kan följa med.

Väl ute på promenad viker de inte från varandras sida och om en byter sida gör även den andra det.

Jag ville bara berätta om det här, för mitt hjärta smälter varje gång jag ser dem tillsammans.
Att två hundar kan ha så stor glädje av varandra är helt fantastiskt och jag hoppas verkligen att de kommer att få njuta av varandras sällskap länge till! 


Vilda och Tara




/Yasmine

Kommentarer
Postat av: Taras matte

Yasmine! Så fantastiskt bra beskrivet, med precis de finaste nyanserna! Ungefär som att måla med ord! Ser det framför mig och blir så glad. Härligt att dagisets "grand old lady" trivs så bra hos er, för det gör hon.

Hälsningar från Taras matte

2010-11-16 @ 21:36:15
Postat av: Annika & Vilda

Så gulligt:)

2010-11-18 @ 18:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0