BILDER

Jag hittade några få bilder som är ifrån olika dagar för någon månad sedan, tyvärr var det inte så många , men jag lovar att snart uppdatera med flera bilder på restan av hundarna också:)


Misty älskar att vara med på bild, Posera kan hon minsann.

En glad Malte gör allt och lite till för en godis.

Indis söta nos fångade kamerans fokus, men man kan skymta nyfikenhet i hennes bruna ögon.

Sveas ögon skulle kunna tigga till sig hela världen.


Jag vill passa på att tacka för alla fina ord jag fått av er hundägare om mitt delägarskap av gåsebäcks hunddagis, det betyder otroligt mycket!

/Michaela


Kommentarer
Postat av: yasmine

Vilken tur att du är så bra på att ta fina kort!

2010-05-09 @ 13:06:34
Postat av: haide berglund

Hej där Jaa ögonen på Svea kan ingen motstå..Måste säga hon är lik Tiger där



Hälsn Haide

2010-05-25 @ 21:45:43
URL: http://tollaretiger.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0