Ojojoj

Nu har jag verkligen varit dålig på att uppdatera bloggen! Jag får väl fortsätta skylla på min trasiga kamera :)
Mobilbilderna blir verkligen inte bra, men här kommer några ändå..

Misty, Milton och Peanut. Milton har numera bytt grupp och Peanut har slutat, så jo,

jag ligger nog lite efter med uppdateringarna :)

 

Vildas rumpa och Chilis huvud.. Eller är det tvärtom?

 

Malte och Yatzy myser med Michaela i soffan. Harry tittar på

 

Harry

 

Yasmine och Oskar busar

 

Vipp, Sanna och Pysen

 

Sanna och Pysen busar, Vippen bläger på fotografen :)

 

 

 

 

Vipsen gillar att stila :)

 

Vilda

 

Fyra svarta hundar; Vipsen, Basse, Chili och Vilda

 

 

Hasse och Igor

 

Vilda och Chili leker, Tara tittar på

 

Martin, Tara, Basse, Vilda och Chili

 

Stina

 

Vilda

 

Pysen

 

En jättefin bild på Josie :)

 

Astrid, Maya och Stina

 

Svea

 

Ebba

 

Milton

 

Så, det var alla bilder jag samlat på mig. Jag ska försöka bättra mig nu de sista veckorna :)

 

/Carolin

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0