Toppen vecka

Denna veckan har gått riktigt fort men det har varit enormt kul att få träffa en del av hundarna igen och fått höra om alla deras små äventyr dom haft nu under sommaren.
En del hundar är fortfarande på semester men allt fler kommer komma tillbaka under nästa vecka och det ser vi fram emot!
Vi har en ny hund på dagiset som börjar från och med den 16 augusti, Lisa heter hon och är en härlig schäfer flicka, så även det ser vi fram emot och hoppas på att hon ska trivas vilket hon verkade göra redan första provdagen!

Min första vecka som delägare har varit mycket spännande och väldigt rolig, det är en del som ska tänkas på och som jag ska lära mig men Yasmine är en toppen kompanjon och hjälper mig med sådant som jag inte riktigt förstår ännu ( så som pappers arbete). Jag älskar alla hundar och dagiset mer och mer för varje dag som går, jag trivs så bra med er kunder också för ni alla är så trevliga och det är alltid lika kul att träffa er, man kan inte få ett bättre bemötande än de ni ger mig!

Jag hade tänkt att ta massor utav bilder i veckan men tiden bara flög iväg, men idag så tog jag några men nästa vecka så ska jag uppdatera med fler bilder på de andra hundarna också!



Stina är nyfiken på kameran medans Martin inte alls var på fotohumör.




Lilla Ruff står förväntansfull på stängningen och lyssnar efter hans matte.

Jag önskar er alla en trevlig helg så ses vi på måndag!

/ Michaela

Kommentarer
Postat av: yasmine

fint du satt ihop bilderna :)

2010-08-07 @ 14:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0