Ny vecka

Idag har varit en väldigt rolig dag, en boxer vid namn Malte har varit på provdag, det gick mycket bra och han kommer på sin andra provdag på onsdag.
Vi lät Malte och Pysen träffas och det gick riktigt bra, båda pojkarna var mycket duktiga och det var inga som helst problem.
Sedan fick Malte och Sanna hälsa på varandra och även det gick bra, så de tre har suttit tillsammans hela förmiddagen.
Jag filmade mötet mellan Pysen o Malte för det var väldigt intressant, men min tekniska förmåga tycks inte existera ibland, så jag ska se om Yasmine kan hjälpa mig lägga upp klippet här på bloggen imorgon.
Men här är ett mini kollage på hundmötena!




/ Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0