Inlägg från dagiset

Hejsan!

Nu sitter jag på dagiset med Michaelas bärbara dator och uppdaterar bloggen.

Idag har vi bara 8 hundar på dagiset, men vi har ändå en del att göra med städning och pappersarbete nu efter semestern.

Michaelas första dag som delägare igår skötte hon galant! Det känns fortfarande ganska konstigt utan Carolin på dagiset och jag förväntar mig hela tiden att hon ska komma in genom dörren och be om ursäkt för förseningen, men den känslan försvinner nog ganska snart bara vi kommer in i de nya rutinerna.

Hundarna känns ganska trötta nu efter semestern och det är väldigt lugn stämning här på dagiset, vilket ju är positivt, för det innebär att ni hundägare aktiverat dem ordentligt.

Nu kom Michaela precis in, vilket innebär att det är min tur att gå promenader, men ni kan troligen förvänta er en bilduppdatering i dagarna av Michaela!

/Yasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0