INFORMATION

Just nu händer det mycket!
Det är tyvärr så att Carolin måste sluta på dagiset på grund av personliga skäl.
Vi är väldigt ledsna över det här, men efter noga övervägande har vi kommit fram till en lösning. Vår långtidspraktikant Michaela, som de flesta av er säkert har träffat, kommer att gå in som delägare tillsammans med Yasmine som självklart stannar kvar.
Carolin jobbar kvar fram till semestern, men Michaela kommer att få ta större ansvar redan nu, framförallt på promenader och vid stängning.
När dagiset öppnar igen i augusti kommer Michaela officiellt att vara delägare.

Dagiset kommer att drivas med samma ideologi och det viktigaste för oss är fortfarande hundens bästa.
Vi har fullt förtroende för Michaelas förmåga och vi vet att hon kommer klara sitt nya ansvar galant!

/Carolin och Yasmine.

Presentation av Michaela

Hej!
Först och främst vill jag skriva hur tacksam jag är över denna möjligheten.

Min stora dröm har alltid varit att få jobba med hundar och under min praktik här på hunddagiset har mitt intresse bara blivit större och större.
Under min uppväxt har vi alltid haft hundar i familjen och jag har alltid fascinerats över deras sätt att kommunicera.
Kunskapen om djurens kroppsspråk är något som ligger mig varmt om hjärtat.

Sedan i somras har jag tyvärr ingen egen hund, men jag har ställt upp mycket som hundvakt åt släkt och vänner.
Jag har en dröm om att någon gång i framtiden kunna skaffa mig en labrador tik,
som jag kan träna freestyle, spår och annat roligt med.

Jag ser fram emot att få göra det här tillsammans med Yasmine och er.
Tveka inte att fråga om det är något ni undrar!

/ Michaela Roos

Kommentarer
Postat av: Carin

Tråkigt att Caroline ska sluta.

Men välkomnar Michaela, vet att Chili tycker om dig! :)

Lycka till.

2010-04-29 @ 16:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0