Funktionärernas val- ett riktigt charmtroll


Jag ville bara tillägna det här inlägget åt Vips och Carolin som idag tävlade i lydnadsklass 1.

Poängen räckte gott och väl till ett andrapris och det blev bara 8 poäng ifrån ett förstapris så nästa gång kommer de absolut ta det. Jag har ju sett dem in action och vet vilken otrolig kontakt de har.

Det är tydligen inte bara jag som blir imponerad och charmad av Vips för han vann Funktionärernas val genom sin energi, härliga attityd och charmiga personlighet.

Så ett stort grattis, jag är så oerhört stolt över min kompanjon och världens bästa corgi!

/Yasmine

 

Kommentarer
Postat av: Jenny & Martin

GRATTIS Carolin och Vipsen :)

2009-10-26 @ 14:27:25
Postat av: Sandra & Indis

GRATTIS! & vilken underbart fin bild...

2009-10-26 @ 17:14:23
Postat av: Carin & Chili

Vilken fin bild!! :)

2009-10-27 @ 16:21:02
Postat av: Carolin

Tack så mycket! :)

2009-10-28 @ 17:41:52
URL: http://hunddagiset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0