Projekt: Klassfoton!

Den här veckan har jag och praktikanterna haft som projekt att ta "klassfoton" på alla grupperna.. Det har väl gått sådär :) Det är INTE lätt att få sex-sju hundar att sitta still samtidigt! Att dessutom få till ljus, skärpa och bra bakgrund på samma kort gör det hela rätt hopplöst. Om inte det vore tillräckligt så glömde jag kameran alla dagar utom torsdag och då saknades ju (såklart) alla hundar som bara är där i början av veckan. Nåja, några kort blev tagna, men jag tror vi får se det här som ett långsiktigt projekt. Det tar nog några månader innan vi lyckas ta kort som jag är nöjd med :)

Lite andra bilder togs också..

Vips, Sanna och Pysen

 

 

 

Promenaddags för blå gruppen!

 

Promenaddags för li(l)la gruppen

 

Oskar sover

 

Projekt Klassfoton..

 

Astrid, Martin, Ruff, Stina

 

 

Haha, jag bara älskar Ruffs min :)

 

 

Den blå gruppen

Övre raden från vänster: Ruff, Stina, Martin, Astrid

Nedre raden: Smulan

Saknas på bild: Yatzy

 

 

Den lila gruppen

Övre raden från vänster: Martin, Luna, Baloo

Nedre raden från vänster: Harry, Maya, Tara

Saknas på bild: Chili, Sunny

 

 

Godisutdelning!

 

Den rosa gruppen

Den övre raden från vänster: Milton, Sebastian

Nedre raden: Diesel

Saknas på bild: Josie

 

Den aprikosa gruppen

Övre raden från vänster: Oskar och Tonic

Saknas på bild: Indis och Misty

 

Den orangea gruppen

Övre raden från vänster: Pysen och Vipsen

Saknas på bild: Sanna

 

Den gula gruppen

Bild saknas!

 

Förhoppsningsvis lyckas vi bättre nästa omgång, men några roliga bilder blev det ju iallafall :)

 

Trevlig helg!

 

/Carolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0