En sorglig vecka på dagis..

Den senaste tiden har inte varit så bra för dagiset. Det började med att vi sade upp en av dagishundarna. Inget roligt beslut, men det var tyvärr omöjligt att ha kvar henne. Några dagar efter det kom en kund och ville säga upp sin hund, sedan blev det en till och idag sades ännu en upp. Fyra heltidshundar som slutar, det är inte bra! Vi är naturligtvis väldigt ledsna, men det är tyvärr inget vi kan göra något åt. Tilläggas kan så klart att ingen av hundarna slutar för att de är missnöjda med dagiset, utan på grund av personliga skäl som vi inte kan styra över.
Till er trogna kunder som finns kvar så vill vi bara säga Tack! och oroa er inte! Vi kommer inte att ge upp och vi kommer inte att stänga dagiset. Detta är vår dröm, det är vårt liv och vi kommer att kämpa tills allt blir som vi vill. Vi tänker trotsa allt som heter finanskris och vi kommer att finnas kvar för er och era hundar! Förhoppningsvis får vi snart in några nya, men annars kämpar vi på med de vi har :)

/Carolin

Ps. Då vår andra hemsida inte uppdateras alls längre så kommer vi nu att föra över informationen från den hit till bloggen.

Kommentarer
Postat av: Fredde

Vår hund har haft en otroligt bra stund hos er och man ser verkligen hans utveckling här hemma. Tyvärr så kan man inte råda över personers känslor vilket medför att han måste resa iväg en sväng för att förhoppningsvis komma tillbaks...

2009-03-10 @ 17:39:32
URL: http://www.bjare-locals.se
Postat av: Tonic

Jag trivs alldeles utmärkt på dagis! Carolin och Yasmin är världens bästa dagismattar! Jag småspringer dit på morgonen när matte ska lämna mig och jag vill nästan aldrig gå hem när jag ska. Nu slutar några av mina kompisar men jag hoppas det kommer dit nya, roliga hundar jag kan busa med!

2009-03-12 @ 15:29:16
Postat av: Indis

Kämpa på tjejer.. Ni är superduktiga och jag tycker om Er massor.. Längtar redan till måndag! Kram Indis

2009-03-12 @ 22:13:43
Postat av: Ulrika

Det var tråkigt att höra. Men jag är säker på att det finns massor av hundar där ute som behöver er hjälp! Ni gör ett kanonbra jobb med hundarna, Malte trivs väldigt bra - det vet ni ju, han vill knappt följa med mig hem =)

Lite reklamlappar eller annons på Blocket kanske kan hjälpa?!

Vi ses i morron, Kram Ulrika o Malte

2009-03-15 @ 19:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0