Några nya bilder..

Jag ber om ursäkt för vårt dåliga uppdaterande nu för tiden. Dagarna bara flyger fram och tiden räcker tyvärr inte till.
Westien Harry som jag nämde i förra inlägget klarade sina provdagar och kommer med största sannolikhet att börja på dagiset efter semestern. Goldenhanen Oskar klarade också provdagarna och är numera inskriven på dagiset!
Tiken som jag nämne dök däremot aldrig upp för sitt besök så henne har vi tyvärr inte fått in.. Ett par andra hundar är däremot på ingång! Mer om dem kommer när vi träffats..

Semestertiderna har nu börjat och det är några hundar som är lediga. De allra flesta är dock kvar på dagis fram tills vår semester v.28(-31). Två veckor kvar! Jag håller tummarna för att sommarvärmen dyker upp snart så att man hinner ladda med lite sommarkänslor..

Jag har desvärre varit otroligt dålig på att ta kort senaste veckorna, men några bilder har jag att bjuda på..


Oskar och en skönsovande Tonic i bakgrunden


Oskar och Tonic


Om ni undrar över det otroligt håriga lakanet så kan jag lova er att vi byter det ofta
- det hjälper dock väldigt lite när Luna fäller som värst :)


Sunny


Yatzy och Casper


Yatzy


Sanna


Vipsen gör allt för att få igång Sanna, men hon bara sover..




Puss på dig!


Indis blinkar åt mig :)


Så här mysigt kan man ha det: Indis sover på ena sidan..


... och Tonic på den andra


Sebastian använder Milton som huvudkudde




Casper


Sebastian, Milton och Diesel


Oskar


Martin sover och Casper håller vakt..


Full fart på Vipsen och Sanna


Lydia vill ha godis


Lydia får belöning när hon sprungit genom tunneln (ex-praktikanten
Carro är på besök och passar på att göda hundarna :))


Malte spelar spel


Malte spelar annat spel.. Det här var mycket roligare! Han använder mycket hellre tänderna än tassarna!


Sanna leker


Sanna jagar godisbollen..


Josie (fotograf: Caroline Knagg)


Lydia (fotograf Caroline Knagg)


Chili (Caroline Knagg)


Baloo (Caroline Knagg)


Sunny (Caroline Knagg)


En jättehärlig semesterbild på Pysmys som hans matte Lena har skickat!

och slutligen en bild jag fick för många många månader sen, men som jag glömt att lägga in

Chili som slappar på sin mattes jobb!

Kom ihåg att ni jättegärna får skicka bilder på hundarna till oss! Det är alltid roligt att se vad hundarna hittar på när de inte är på dagis!

Jag hoppas att ni alla haft en trevligt midsommar. Imorgon är det jobb igen, vi ses då!

/Carolin

Ps. Ni får väldigt gärna gå in och rösta på Vipsen på agrias tävling. Klicka HÄR om ni är intresserade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0