Välkomna tillbaka

säger jag och Vipsen också!  Tredje dagen efter semestern har nu gått och jag måste säga att det är riktigt roligt att vara tillbaka! Det är helt underbart att ha ett jobb som man faktiskt längtar till :)
Idag var det bara sju hundar på dagiset, så det är en riktig mjukstart vi har fått. Imorgon kommer det dock tre provhundar (de har alla varit en eller flera provdagar innan) så då blir det lite mer att göra.

Jag och Vipsen tillbringade som sagt vår semester hemma i Jämtland. 3½ vecka där Vipsen knappt behövde se ett koppel och fick springa runt i skogen många timmar varje dag.. Väldigt härligt och avkopplande!
Några bilder från semestern kommer nedan..


Vipsen hittade många roliga sovplatser..


.. och älgkranium..
(min morbror samlar på älghorn så självklart var jag tvungen att släpa med mig åbäket hem från skogen :))


han badade en hel del..


han sprang lös hela tiden..


och så fick han följa med upp på berget för att njuta av utsikten...
(där fick han dock så lov att vara kopplad, jag vill inte se honom ramla ner för bergssidan)


Den gula pilen visar var min pappa bor- där tillbringade vi vår semester :)

Trevlig fortsättning på sommaren!
Jag återkommer med bilder från dagiset när jag fått liv i kameran igen..

/Carolin

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det ser ut som du och Vipsen har haft en alldeles underbar semester! Det ser jättemysigt ut där i skogen!

2009-08-06 @ 16:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0