Gibson har slutat!!

I fredags var det sista dagen för vår älskade Gibbe, dagisets jättebäbis! Han har varit med ända från början och skänkt oss mycket glädje. En väldigt typisk labbe- energisk, busig och framför allt glad :) Hans ägare har nu, tillsammans med honom, flyttat till ett hus på landet där han ska få vara gårdshund. Det kommer nog passa honom perfekt!


Gibson tillsammans med kompisen Simba

Vi önskar Gibson och hans ägare lycka till och hoppas att ni skickar massor av bilder! Vi och dagishundarna tackar så otroligt mycket för presenterna vi fick. De var väldigt uppskattade!


Full fart mot godiset

/Carolin


Ps. Självklart älskar vi alla våra dagishundar lika mycket! De som kom allra första dagen vi öppnade har dock en liten speciell plats i hjärtat. Det var ju de som gjorde vår dröm möjlig! Utan våra första kunder hade vi aldrig vågat satsa och dagiset hade inte funnits.

Kommentarer
Postat av: Gibson

Ville bara tacka mina goa "dagisfröknar" som har tagit hand om mig på allra bästa sätt! Jag kommer att sakna er och alla mina kompisar på dagiset. Nu drar jag söderut och ska passa gården, har redan börjat kolla in katterna som stryker runt huset. Fåren och kossorna mitt emot tycker jag e lite obehagliga ännu... Lovar att skicka bilder på mig.

Ha det riktigt gott!

Vacker tass / Gibson ;)

2008-11-03 @ 16:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0