Digitalkameran är tillbaka!

Ja, tänka sig, i fredags kom jag faktiskt ihåg att ta med mig kameran till jobbet! Helt otroligt så duktig jag var! :)


image86
Luna

image87
Gibson

image88
Tyson

image89
Fanny

image90
Romeo

image91

image92
Luna

image93
Kenzo

image94
Kenzo

Förutom bilderna så kan jag även meddela att vi nu fått ihop fyra bra och trygga hundgrupper på dagis.
Grupp 1 består av: Gibson, Simba och Josie, målet är att även få in Emmie och Misty där.
Grupp 2: Luna, Romeo, Kenzo, Chili och även Yatzy och Wilma de dagar de är här.
Grupp 3: Molli, Fanny och Astrid
Grupp 4: Vipsen och Pysen

Det känns som att vi verkligen fått ihop bra grupper där alla hundar trivs och tycker om varandra. Både vi och hundarna är helnöjda :) Tilläggas kan ju dock att det säkert kan bli små förändringar i framtiden när vi får in nya hundar, men just nu ser våra grupper ut som ovan.

Hoppas att ni alla har en bra helg.Vi syns imorgon!

Carolin

Kommentarer
Postat av: Tyson

Inte konstigt att jag känt mig ledsen på sistone. Jag har ju inte fått vara med i någon grupp...
:-(

2008-05-18 @ 13:13:28
Postat av: Amanda

Hej på er alla! Praktikanten Amanda här :) Vad kul med lite nya hundar och grupper som fungerar :) Bara så ni vet så får ni garanterat besök av mig i sommar ;) Hoppas allt är bra med er! Kramis Amanda

2008-05-21 @ 23:09:24
Postat av: Carolin

Hej!

Självklart har vi inte glömt bort Tyson! Tyvärr är det ju dock så att han ska sluta om bara några veckor så därför har vi inte räknat in honom i någon av grupperna. Den tiden han är kvar hos oss sitter han såklart tillsammans med de hundar han trivs och fungerar med :)

/Carolin

2008-05-25 @ 11:24:08
URL: http://hunddagiset.blogg.se
Postat av: Carolin

Hej Amanda! Vad kul att du hör av dig!
Du är varmt välkommen att hälsa på i sommar, hundarna (och vi) saknar dig :)
Jag och Vipsen var förresten på en kvällskurs i Rallylydnad hos sydskånska kennelklubben för ett tag sen, det verkar jättekul! Nu ska jag bara försöka få Yasmine att ge mig skyltarna... :)
/Carolin

2008-05-25 @ 11:27:05
URL: http://hunddagiset.blogg.se
Postat av: Amanda

åh! vad roligt! Jasså, Yasmine håller så hårt i skyltarna!? :P hehe.. Hör av mig närmre sommaren när jag kommer osv. Men är det ok att jag tar med mig en liten vovve? :) Ska nämligen skaffa en liten schappe-valp om 2 veckor :) Kramis/ Amanda

2008-05-25 @ 20:33:52
Postat av: Carolin

Gud så kul!! Var tvungen att gå in på bonizas hemsida och kolla om det var däirfrån du skulle ta valpen och givetvis var det så :) en liten fodertik dessutom!
Hur går det med Laban då förresten? Självklart får du ta med valpen och hälsa på, vi vill ju träffa den såklart! Bäst vore kanske om du kommer på en eftermiddag så kan vi umgås lite efter stängning? Vi har ju semesterstängt v.28-31, men övrig tid är du så varmt välkommen :) /Carolin

2008-05-27 @ 21:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0