Invigning

Hejsan alla, härmed klipper jag invigningsbanden till Gåsebäcks hunddagis blogg!

Vi har redan en hemsida
www.freewebs.com/hunddagiset men då både jag och Carolin fötts med den tekniska tummen mitt i handen kändes det kul att också ha en blogg som vi kan uppdatera lite oftare, utan hjälp från mer dataintresserade.

Bloggen kommer innehålla lite allt möjligt. Vi kommer skriva om det hänt något roligt, lite information eller kanske småtips. Den kommer också innehålla bilder på hundarna från dagiset, som den här till exempel:

458856-1
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: Gibson

Hej! Kul initiativ! Fina bilder och roligt med lite text under varje hund.
Gibson gillar dagiset skarpt och kan aldrig komma
snabbt nog uppför trappan...
Men nu håller vi helg och snaskar grisöron!

2008-03-07 @ 19:55:51
Postat av: Pernilla

Hej vad fint ni har fått det på hund dagiset... Måste erkänna att jag är lite avundsjuk vill ju också ha hunddagis men men vi får se vad som händer med den drömmen.... lycka till yasmine... Massa kramar penny

2008-03-09 @ 17:16:38
URL: http://www.doggytown.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0