De sista kalenderöppnarna!


Pysen sitter fint och väntar





Smaskens!


Kenzo vill ha sitt paket


Gott att tugga på papp :)


Det blir en del smulor...


Fanny prövar allt för att få paketet så fort som möjligt


Hon blev tyvärr väldigt suddig på alla bilderna


Sebastian säger bönar och ber om att få sitt godis




Letar smulor...

Ja, det var årets alla lucköppnare! Det är vissa hundar som inte fått något litet paket, men det beror på att de inte varit på dagiset den senaste månaden. Det kan även tänkas att jag lyckats missa att lägga upp bild på någon... Alla hundar som varit på dagiset har dock fått! Det har verkligen varit roligt att se de olika hundarna öppna sina paket. De är så olika! Jag önskar att jag hade haft möjlighet att filma alla så att ni hade fått se, men det kunde jag tyvärr inte. Nästa år kanske!

/Carolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0