Semesterbilder!

Här kommer lite vackra semesterbilder på vår (blivande) dagishund Martin!






Sen en bild på söta Pysen

och slutligen kommer några semesterbilder på min lilla Vips. Hade jag själv fått bestämma hade det nog blivit några hundra bilder, men eftersom den här sidan ska handla om dagiset så blir det bara fyra :)




Eftersom vi tillbringade semestern hemma i norrland så måste jag ju lägga in en bild på ett hjortron. Själv är jag visserligen inte så förtjust i dessa bär, men lille Vipsen älskade dem!






/Carolin

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej på er :) Jodå.. det går bra med den lilla.. hehe.. bara det att hon inte är så himla liten längre.. hon växer så det knakar :) Men jag är ledig mån och tis nästa vecka :) Hoppas jag kan komma någon av de dagarna. Vad passar er bäst? Ska bli så kul å träffa er igen. Kram Amanda och vovvarna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0