Första dagen efter semestern!

Idag satte vi igång igen efter semestern och jag måste säga att det var en väldigt mjuk start, med bara 6 dagishundar ( Svea och Vips inräknade).
En utav dem var Stella, en jättehärlig labradortik som hade sin första provdag idag. Stella kom in och kände sig som hemma redan från början- hon är social men samtidigt lugn. Jag gick första promenaden med henne och hon var en riktig dröm. Inte en endaste gång sträcktes kopplet, vilket var väldigt skönt med tanke på att man ska få in henne i en grupp ifall hon börjar på dagiset.
Min dator krånglar så det blir tyvärr inga bilder på henne idag, men ni får ha tålamod så provar jag att lägga in dem så snart som möjligt. Riktigt söt är hon kan jag lova!

En väldigt tråkig nyhet som vi fick idag är att Emmie ska sluta. Känns som att vi har förlorat väldigt många dagishundar på sistonde, men hennes matte skulle stanna hemma i framtiden och då behöver man ju såklart inte en dagisplats. Emmies matte berättade också att de skulle få tillökning; en liten brun labradorvalp som vi hoppas att Emmie kommer och visar upp på dagiset snart!

Det var ett väldigt konstigt sammanträffande att samma dag som vi får in en ny gul labradortik så säger matten till en annan gul labradortik upp sin plats.

Hoppas att ni alla haft en bra semester. Vi tackar för de semesterbilder vi fått in på några av dagishundarna. De kommer upp på bloggen snart!

//Yasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0